Livet som det ska vara...

Det här trivs jag med. Jag halvligger i sängen, helt slut i hela kroppen. Världens finaste står i duschen och kommer snart och lägger sig hos mig.
Igår så var jag på publikrep av West Side Story på operan, vilket var väldigt trevligt. Där träffade jag Miss Lee Brummer, som då frågade mig vad jag hade för mig senare samma dag. Jag sa att jag inte hade något för mig alls och det hela slutade med att jag hamnade på Balettakademin och hjälpte henne med koreografi och utlärning till Danstreorna. Fan va kul!
Idag började dagen med klass för just Lee tillsammans med D2(danstvåorna) och sen så hade vi en koreografisession i 45 minuter innan det var dags för mig att bege mig mot Pustervik där det stundade uppträdande för min del. Vi skulle alltså visa upp några scener ur teater Actas "Om det här varit en feelgoodfilm" och det gick väldigt bra. Sen var det bara för mig att spurta till spårvagnen för att ta mig till Balettakademin igen, för 2 timmars assisterande för Lee och D3.
Så kontentan är väl: Fan va gött det är att vara upptagen och flänga runt stan för att utföra det man är utbildad till.

Det här blev lite långt. Kanske tråkigt att läsa, men läser du det här så betyder ju det att du tog dig igenom det!
Nu kommer en nyduschad och mysig kvinna in i sovrummet och jag säger god natt!

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0