Det våras för..

Nu får fan våren bestämma sig för att stanna! Jag har iallafall bestämt att våren är här.
Längtar tills allt som har med vintern att göra är borta.
Vill att allt grus ska vara bortsopat från gatorna!
Jag vill att morgonsolen ska vara sådär varm som den var i Lördags. Minns du det?
Jag ska på audition imorn för en teatergrupp. Peppad som f*n för det!
Tog en liten promenad idag från skolan. Sjukt skönt!
Jag ser fram emot kommande reptider inför Collage 2011 och allt vad det innebär.
Jag tror starkt på den här våren!


Det har gått en vecka nu sen första gången jag vaknade bredvid dig..
Kan inte hjälpa att jag ler varje gång jag tänker på dig..
Sötnöt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0