Vill vara allt...

Vad ska man göra när man har så mycket känslor att det inte rymms?
Släppa ut dom?

Ja, det är väl det man tänker är det bästa att göra. Men jag är rädd att det ska bli för mycket och att det blir fel. Jag vill inte vara fel. Jag vill vara rätt. Jag vill vara perfekt. Klyscha.

Att vara rädd för att göra fel leder bara till att det blir just det, Fel.
Jag vill hitta den där balansen. Att vara det du vill ha, det du behöver.
Fan så svårt det är när man sätter sig ner och tänker..
Vill jag för mycket? Nej, jag vill inte för mycket. Jag vill det jag vill och vill inget annat..
Har jag fastnat nu..? Tankegång som börjar likna en labyrint.

Saken är väl den att jag vill ge dig allt som jag kan ge dig.
Nu är det slutfunderat på detta. En lång dag väntar runt hörnet.
Du är värd det bästa, och jag ska göra mitt bästa.
Hahaha.. Nu kom en replik från "The Rock" upp i huvudet.
"Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.."
Jag är en vinnare när jag får vara med dig!

Nu dricker jag upp mitt kaffe som blivit lite kallt. Sen är det träning, then off to work!
Jag avslutar med en replik som kan symbolisera allt jag skulle göra för dig.
För ingen armé i världen skulle kunna stå ivägen.

"All right, I'll do it myself. I've had three weeks weapons training, I'll kick the shit out of a platoon full of marines. No problem."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0