Go'morgon!

Jag gick och la mig innan 22 igår. Var så jävla trött efter en händelserik dag.
Vaknade kl 05.20 av en spyende katt. Go'morgon! 
Karate hade varit sådär mindre intelligent och stoppat i sig nått icke ätbart.
Sen var jag vaken..

Jag blev presenterad som "en ung lovande talang" för steppkillarna i Jeerk igår.
Dom tog mitt nummer, så jag ska nog steppa med dom i veckan..
Vågar man önskedrömma..?

Jag är på väldigt bra humör! Det går bra nu som Petter skulle ha sagt.
Och snart ska jag åka hem till norr för att fira min syster och undervisa på min gamla gymnasieskola.
Men det är nått som händer innan dess som jag längtar till...
What can that be..?

Off to seize the day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0