Ensam och rosenrasande rastlös..?

Snacka om att vara instängd i sig själv. Jag hatar verkligen att vara sjuk! Man kan inte göra något vettigt för allt är ansträngande. Jamena vaffan!? Jag börjar svettas av att diska! Lägg ägg!

Om man sitter stilla i sin lägenhet nog länge så börjar man komma på sig själv med tankar om hur det skulle se ut med en klättervägg i vardagsrummet.
Tur att jag snart ska tvätta, för då måste jag ju faktist vistas utanför lägenheten i sådär tio minuter var femtionde minut.

I fredags så hade jag gärna tagit "the red pill" och sett efter hur djupt det där kaninhålet går.. (filmreferens för er som tycker att jag är konstigt.) Influensa är inget jag önskar någon! Min rygg ville ha ihjäl mig, så att ligga stilla i samma position i 3 minuter och försöka sova var ungefär lika lönt som att hoppa från taket på Läppstiftet och tro att man ska överleva.
Men nu, två dagar senare så börjar det kännas att livet är påväg tillbaka. Nu är det bara att slåss mot ensamheten och rastlösheten tills kvinnan min kommer hem.

Så kommande vecka kommer jag att vara lek och hopp sugen om något! Jääävlar vad jag känner att jag har damp i kroppen när jag inte fått röra på mig på 3 dagar. Jag är helt enkelt inte byggd och konsturerad för att vara stillasittande. Konstaterat. punkt.

Nu har jag i allafall fått ur mig lite genom att spy ut det här. Tack för visat intresse! Nu kallar tvätten!
Och tack till den förvirrade indiern som ringde på min dörr idag och frågade efter någon okänd kvinna. Även om jag var tvungen att göra honom besviken genom att säga att han måste ringt på fel dörr, så fick jag ju ett tecken på att det fortfarande finns liv utanför dessa väggar. Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0