Kan man ta på en sån här känsla?

Det måste vara livet va?
Vakna en lördagsmorgon brevid Elin. Ja just det, det är så hon heter. Hon som gör min dag.
Hon är påväg till sitt nya jobb nu och jag sitter här framför skärmen med min kaffemugg.
Det är dimma ute men det gör inget, för jag känner att den här dagen är påväg att bli en helt fantastisk sådan. Disken är diskad, svenska akademien ljuder ur högtalarna och Karate hoppar omkring i sängen och ser till att den inte förblir snyggt bäddad.
Jag har fina vänner, fin familj och är frisk.
Det måste vara livet va?

Jag ska bege mig mot Willys och inhandla lite ägg och dylikt för att kasta ihop lite pannkakor!
Gaaaaah!

Jag är lite löjlig just nu.
Jag är lite töntig just nu.
Jag är lite fnissig just nu.
Kär..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0