Berg-och-Dalbana

Marcus sa: Micke, vi går in på stadium.
När vi kom ut därifrån så var jag i något slags glädjerus.
Min dag var gjord och samtidigt upp-och-ner.
Jag visste inte vad jag skulle ta mig för.

En kvart senare vibrerade det i min ficka och jag tog upp mobilen. Marcus undrade varför jag såg helt gråtig ut. Det gick en varm stöt genom min kropp. Emotionell berg-och-dalbana. Jag fick ett MMS av min syster med två händer på. Det satt en ring på det där fingret på bägge händerna. Ja, min syster har förlovat sig! Lillebror blev väldigt glad!


Den här dagen har innehållit allt. Det har varit en underbar dag på många sätt. Jag har myst runt på stan med mina sambos, och bara tagit det sådär gött lungt. Shoppat lite och fikat. Vi gick in på Liseberg och gick runt där i julmyset. Det blev lite allsång med Lotta och glögg.
Sen blev det souvas till alla (renkebab)

Fan vad mitt huvud är fullt.
Tänk om jag hade en låda under sängen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0