Löjliga Familjen

Har du spelat kortspelet "Löjliga Familjen" nångång?
Jag bor just nu i detta. Mina föräldrar är helt fantastiska ibland.
Morsan skulle krypa ner under skrivbordet och koppla in en nätadapter till hennes externa hårddisk, men min far som är känd för att vara snabb i vändningarna hann tänka samma tanke. Och dom skallade varandra. Haha! jag dör lite. Vi tog även en långpromenad tillsammans idag, väldigt mysigt och väldigt kul. Att bara umgås med päronen är underhållning ibland. Farsan är fan som Pappa Rudolf, lite töntig men ack så välmenande!

Idag har varit en perfekt annandag. Vaknade vid 11 och gick ner för trappen, stadigt bakis. Åt frukost och berättade om gårdagens bravader ute i norsjös vimmel! Sen tog vi som sagt en lång promenad bara för att det var skönt att komma ut lite. När vi kom in från kylan vankades det kaffe och jag och morsan bestämde oss för att titta på Sherlock Holmes. Vi låg i varsin ände av soffan med kuddar och filtar. Bra film förövrigt! Sen har dagen bara rullat på.
Ska nog iväg en sväng till gymmet nu med några polare och sen ta en lång välbehövlig sittning i bastun!

Jag hoppas att din julhelg har varit sådär mysig och underbar som den ska vara!

Kram på dä! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0