Slåss för dom så slår dom in..

Frozen dreams won't wake...

Jag är den jag är.
Jag är inget annat.
Jag är mer än vad jag trodde för 5 år sen.
Efter imorgon är jag artist. Konstigt.

I måndags var jag i Stockholm och dansade med extremt duktiga dansare.
Jag fick vara en av dom. En av dansare som gått på ackis i sthlm, dansare som jobbat aktivt i flera år. Där stod jag, i samma studio, på samma golv. Det går liksom inte att beskriva känslan.

Idag ska vi sparkas ut från skolan. Det ska bli intressant att få ta del av vad 2orna har planerat för oss. Tråkigt att det regnar dock. Men men, allt kan ju inte vara perfekt.

Tanken som slog mig när jag la mig och höll om dig igår.
Jag släpper dig aldrig. Vill inte. Ska inte. Kan inte.

Jag slogs för att bli dansare, och ska fortsätta den striden..
Jag slogs för att få bli din, och ska forstätta den striden..


Don´t let your dreams freez...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0