Livin' the dream..

Jag började skratta när jag åt frukost imorse. Vet egentligen inte varför, men det kändes som att det var för att jag är glad. Jag har inget att klaga över. Min katt är den finaste och troligtvis den galnaste i världen! Han har en vana av att väcka husse med antingen en blöt nos i ansiktet eller genom att jaga hans fötter under täcket. Jag uppskattar nog den blöta nosen mer om jag ska vara ärlig.
Min nya lägenhet är mitt hem. Det känns bra att komma hem hit på kvällarna.
Och mina vänner är bäst!
Allt går bra nu, allt från skolan till mina tankar om vad som ska hända sen.
Jag vill ju leva min dröm. Stå på scenen. Och nu känns det närmare än någonsin.

Jag vill ge min respekt till alla er som vågar jaga den där drömmen!
Eran dröm om vad ni vill vara.
Fortsätt med det, för om ni inte gör det så kommer Sverige sjunka ihop och bli ännu tråkigare än vad det är.

Det är en fin dag ute idag. Det var skönt att gå till tvättstugan kl 07 imorse, kändes friskt.
Ha en härlig lördag och njut av att vara dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0