Vet du?

Klockan är 22:28.
Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.

När man sitter vaken och ensam finns all tid i världen.
Tid till att fundera på vart man är påväg.
På om allt kommer att ordna sig, landa och bli bra.
På vad som kommer att vara livet ut, tiden ut?
När man sitter vaken och ensam finns all tid i världen.
Alltid.


Klockan är 22:56
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra.

Allt du gör i livet kommer att vara betydelselöst.
Men det är väldigt viktigt att du gör det.
För ingen annan kommer att göra det.


Klockan är 23:04
Jag vet inte.


Klockan är 23:05
Vet du?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet heller inte...

2010-10-06 @ 19:17:18
Postat av: Isak

Väldigt välskrivet. Släpp aldrig länken mellan handling och reflektion. You are way to smart for own good, min vän.

2010-10-13 @ 22:30:32
URL: http://descended.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0