Alla hjärtans dag, var det idag?

Alla hjärtans dag! Vilken dag va!? Asså det kan ha varit den mest romantiska dagen ever!
Nu ljög jag.
Jag har faktist inte känt av att det är något speciellt med den här dagen what so ever.
Och det gör faktiskt inget, för jag har haft en fantastisk dag ändå.
Jag har varit på min gamla gymnasieskola och undervisat och planterat tankar i huvudet på utgångseleverna. En mycket givande dag! Jag känner att jag själv växer som person när jag får dela med mig av min kunskap.

Det slog mig även att man var sjukt liten när man gick i gymnasiet. Fast man tyckte ju då att man var störst i världen och redo att ta sig ann livet. Ack så fel man kan ha!
Jag vet själv inte om jag är redo för livet där ute. Men jag vet att jag är redo att testa!
Är du?
Nu ska jag avrunda dagen med att hänga med morsan i soffan. Blir nog CSI och kaffe!

Jag hoppas att ni har haft en fantastisk dag ni med! Med eller utan romantik!
Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0