Rehab för själen

Jag sitter här med foten i högläge och har ett leende på läpparna som inte går bort.
Jag är varm i själen och mår bara så där jävla bra! Ingenting känns fel just nu och jag vet faktiskt inte varför.
Utanför står allt på kanten och balanserar, en liten vindpust och vintern faller ner. Isen ligger på sjön och luften är så frisk som den bara kan vara. 3 minus och mössan är skön över öronen.



Du ska följa med mig hit nångång. Jag vill visa dig allt. Då kommer du att fatta varför jag ibland längtar hem.
Man kan ta pojken från norrland, men aldrig ta norrland från pojken.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Åhhh så fick jag mina bilder.... Men var e snön och renarna?

Katten kurrar i knät och längar nog lite efter sin pappa....

2010-11-05 @ 12:03:19
URL: http://marcusgustafsson.blogg.se/
Postat av: Isak

Du är Norrland :)

2010-11-08 @ 12:47:27
URL: http://descended.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0