Dammen sprack, livet rinner in..

Hämta andan. Vila i nån timme.
Allt har gått bra och fortsätter så..

Det är fortfarande lite svårt att fatta att jag tagit steget från skolvärlden, ut i verkligheten. 

Premiären gick väldigt bra, det var skönt att äntligen få möta publiken!
Så nu hoppas jag att det ska rulla på bra med Teater Acta!
Mitt emellan Acta och Huvudroll i Lisebergs nya frigående julshow så står jag som stepplärare på min gamla skola Pas. Konstigt att plötsligt stå på andra sidan..

Jag har haft på tok för lite tid att bara sätta mig ner och hinna ikapp i huvudet. Det är mycket som händer runtomkring. Ska åka hem till norrland om ca 3 veckor med min underbara kvinna. Längtar grymt mycket! För där hemma har det ju hänt en hel del med, och saker ska ju även ske när vi är där.
Syrran kommer nog vara lite tjockare än vanligt. Men det är nog mest för att hon har en liten som växer i magen. Typ 5:e månaden..Och hon är ju gjort det till en liten vana att bara släppa lite bomber då och då. Som igår när vi pratade i telefon, ja då kläcker hon ur sig: "ja just de, ta med er nått lite finare att ha på er nu när ni kommer hem... Jag och Erik ska gifta oss.."
Tack för den bitchslappen in my face kära syster! ;)

Hämta andan. Vila i nån timme.
Allt har gått bra och fortsätter så..

Det är lite som att rulla en liten snöboll utför en lång backe. Den tar fart och växer.
Eld föder eld osv..

Krama den du älskar och inse att allt är precis som det är meningen att vara.
Det ska jag göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0