Från det ena till det andra, glad.

Jag börjar känna mig redo.
Livet alltså. Känslan finns där, allt kommer att bli som det ska.
Jag är väldigt filosofisk nu när klockan visar 01:49.

Vart ska jag börja?
Kvällen, dagen eller morgonen?

Vakna av att solen värmer mina ben, vända mig om och snosa dig i nacken.
Kaffe och rostade mackor framför ett tv-program om Andres Lokko. Enkelt men ack så fantastisk att få dela med dig.

Skönt väder och körsång på stan med hela skolan. Göteborgsvarvet. För mycket folk på samma ställe.

Grabbkväll, hemmagjord pizza och häng.

I am number four - underhållande film. My kind of movie en lördagskväll som denna.
Sen avsluta med att ligga själv i soffan och titta på The Social Network tills ögonen börjar ge upp.

Skolan slutar om 3 veckor. Jag kommer att gå ut från Performing Arts School med vetskapen om att ett jobb väntar på mig i höst. Sverigeturné.

Jag skriver sjukt osammanhängande. Men det är nog för att många taknar flyter ihop till en stor välmående boll just nu.

Har du lyssnat på Explosions in the sky - Remeber Me As A Time Of Day?
Den ger mig just nu en känsla av hopp om en fin sommar och en höst som ska vara starten på något nytt.

Det tog mig 20 minuter att skriva det här. Konstigt. Att man kan återuppleva en hel dag på 20 minuter.

Nu vill jag krypa ner hos dig och lyssna på när du berättar om din dag.
Du förstår nog inte hur mycket jag vill det. Veta allt.

Minns mig som en tid på dagen...
Från det ena till det andra, är inte det fint så säg..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0