En pojke börjar förstå..


Collage gick sådär bra som jag har drömt om att det skulle gå.
Jag fick visa upp att jag faktiskt kan kalla mig för dansare nu.
Premiären gav mig en biljett till Sthlm, och en möjlig plats i ett danskompani..
Så två dörrar till två jobb har öppnats..
Det är inget som jag ens vågat tänka på innan..


Jag fick visa min familj vad jag har slitit för i 3 år. Det var så stort att möta dom efter föreställningen, att möta min pappa som var alldeles kännslosam. Min mormor kramade mig och sa att hon var så stolt och hon grät lite.
När mamma kramade mig så viskade hon i mitt öra att jag har en lång karriär framför mig. Syrran fyllde bara i med ett vad var det jag sa. Hon har sett mig tidigare, och hennes ord från förr kom upp igen. "Min bror hoppar högst". Hon är söt hon.

Den här helgen har varit allt..
Jag blev av med 4700 kr, men jag skiter i det. Det rör mig inte just nu. Pengar är så jävla meningslöst.



Det du sa är allt annat än meningslöst..
Det jag sa är allt annat än meningslöst..
Det du sa är allt..
Det jag sa är allt..
Allt..


FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN vad jag är glad i livet!
Ge mig nu sommaren och allt vad den kommer innehålla!!

Jag börjar förstå nu. Vad som komma skall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0