Happy Times!

Tacopajen är nyss utagen ur ugnen.
Min kropp är helt slut. Det är ganska gött, det känns att man har dansat för Ran x2 idag.
Jag måste bara säga att jag inte har något att klaga på just nu.
Ty en vacker blondin gör mina dagar till nått utöver det vanliga.

Collage är igång nu och det är så skönt att känna att vi börjar jobba mot ett mål!
Det kommer bli en grym förställning och ett fantastiskt sätt att knyta ihop den säck som är mina 3 år på PAS. Men det är ju inte slut än, det är ju månader kvar.
Fan vilken resa det ska bli!

Nu väntar jag på att det ska ringa på dörren.
Happy times!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken mysig blogg. :)

2011-03-31 @ 20:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0