Sliter för att bli bättre..

Går hem på hisingen. Känner mig verkligen hemma.
Supersci - Forests and Factories i öronen.

"Spent most of my years in this dirty town,
 With forests and factories all around,
 Air and melancoly tryin' drag you down,
 But also bittersweet beauty to be found."

Det känns som att jag har hittat en plats där jag kan andas.
Men mina tankar kan ju inte hjälpa att dom ibland springer iväg till dig.

Sliter för att bli bättre, det är något jag gör varje da'.
Det är något som jag gör bra.
Jag är inne i en fas, där allt går som det ska.
Typ allt.

Jag trivs.
Men jag får väl erkänna att det vore nice om man var två i soffan nångång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0