Less is more

Vars ska vi vara!? Vad ska vi dricka!? Det MÅSTE bli den största och bästa festen ever!!!!

Det där är såkallad "Nyårshysteri".
Jag bestämde mig för att skippa det i år, och det är det bästa beslutet jag kunde ha tagit.
Att bara vara hemma med familjen kommer att bli så skönt, lungt och framför allt trevligt.
Det kommer resultera i god mat och gott i glasen. Och inte att förglömma, Yatzy och Monopol!

Det här lovet hemma har varit precis vad jag behövde. Jag behövde komma bort och stänga av. Jag behövde ladda mina batterier och det har jag gjort. Nu känner jag hur det spritter i benen och jag är sjukt laddad inför min sista termin på Pas.
Full Snöboll frakt in i väggen var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0